2010年11月9日 星期二

Openrice: 難以忘懷的q版牛...

[source from http://www.openrice.com/]
羊家兄妹
羊家兄妹
326篇食評
資深食家
笑臉2008-12-31


一直都好想去呢間餐廰但係搵唔到機會...終於可以去試~一試難忘呢真係~

餐飽熱辣辣當然好味呢~而且仲有好多牛油...呵~

sheep揀既牛尾湯...好濃…不過我唔係特別鍾意牛尾湯, 俾唔到意見~

牛油果焗海鮮...對於我呢個牛油果熱愛者黎講~呢個頭盤真係好好味~~不過如果裡面既海鮮無咁多魚就更加好.....但係牛油果真係好好味~而且一拎出黎果陣好香....面頭焗到脆脆~單係個賣相已經令人流口水...

呢 個就係令到我同sheep一食各類扒就會不期然記起既q版和牛....真係我近年食過最好既…同我晌大阪食既松茸和牛壽司不相上下呀...外面係脆, 裡面係軟...口感有0的似好嫰既叉燒咁....總之好好味啦~另外仲有埋呢個北寄貝沙律...都好好味~可以中和返個牛汁既濃味...

呢個好似叫做睡蟹辣椒乾意粉...辣辣地幾好味~但係睡蟹, 我諗即係麵包蟹似乎係凍食會比較出色~第一次熱食睡蟹...0的膏煮左之後反而鮮味就減少左...好在0的意粉煮得都唔錯~軟硬度適中...但係就比較乾身0的…

非常完美既一餐呢~下次一定要試埋心太軟先得!!!!!

是次消費: 每人約HKD350 (晚餐)

評分: 味道 5 環境 5 服務 4 衛生 4 抵食 4

沒有留言: