2010年11月11日 星期四

Openrice: 很美味的法日fusion 菜!!

[source from http://www.openrice.com/]
KKfifi
11篇食評
入門食家
笑臉2009-08-08


跟男朋友周年紀念日+補祝生日
因為買了份"大'禮物, 本來唸住食平d去食buffet
但後來因為紀念日在weekday, 他收工時間不穩定, 怕要夜收工
而呢間餐廳想試好耐, 不過位置正在他家附近, 總覺得假期或xx節yy節留在屋企附近唔夠relax而一直冇去試..
呢次就o岩哂了, 他在附近放工後還可以返上屋企取回相機再來..

食物我們點了
1) a la umai海鮮拚盤:有六隻法國蠔, 多隻小龍蝦和青口
2) 什錦刺身沙律
3) 法國睡蟹焗飯
4) 鵝肝
5) 澳洲Q版和牛
6) 心太軟蛋糕
因為有Credit card promotion, 再送一個日式小拚

1)海鮮: 六隻蠔都好好味, 由淡口食到較鹹的!! good good~ 青口多, 不過較細隻的和肉不太多~都ok
2) 刺身沙律, 第一次食刺身沙律係"刺身多過菜"好多的, 基本上成碗都係刺身, 只有幾塊菜, 沙律面有口感好特別的日本海藻~ 相比平時食的日本餐廳菜多多但只得幾塊刺身差得遠, 呢個沙律價錢最好!!
3) 睡蟹焗飯, 好味&勁香~ waitress送來時還以為佢上錯了, 因為我倆冇點蟹蓋wor~ 點知原來入面係釀了飯, 飯吸哂蟹肉的鮮味~ 好香, 飯亦煮得不唸有咬口~ good!!
4)鵝肝: 第一次點鵝肝是有兩大塊的, 好好味~ 面很脆, 外脆內香, 加上有大大塊菇在底吸了點油減低油膩感..good good good!!
5) Q版和牛: 皮十分脆, 脂肪分佈十份均勻, good good~
6) 心太軟好味, 我呢個甜品痴略嫌有一丁點overcook, 不然可以有更多朱古力漿流出呢~ 師傅很好人, 在我要求下寫了我倆這天的紀念日名字~
7) 日式小拚: 開胃, 有北寄貝沙律, 龍假仔沙律和x瓜(不記得名字), 不過沙律甾少一點會較好~

Drinks:
點了一杯house wine- Penfolds Red 和一杯荔枝酒, both are ok~

other enlarged photos: http://www.fotop.net/ddfifi/090728

好後悔沒有俾tips, 因為我習慣餐廳有收加一的就不俾tips..一出門口時發現佢寫我用的credit card除了有小拚送之外, 原來仲有95折!!!! 覺得自己好衰添..
因 為佢服務幾好, 我想甜品碟上寫字又幫我寫, 我倆座位身後的落地玻璃因為室外天氣熱有霧氣睇唔清維港景, 佢主動問我倆要不要轉過旁邊那檯, 不過因為旁邊那檯較暗難影靚相&我倆坐定了所以冇轉檯~~ 最後係因為餐廳在頂樓, 食完可行上天台睇夜景, 個夜景真係好舒服好靚...咁多extra東西! 令我在天台不停後悔冇俾tips呢~!!!tongue

下次再去一定會俾番~ haha
Collection of food~
Collection of food~
用餐日期: 2009-07-28 慶祝紀念: 紀念日
是次消費: 每人約HKD710 (晚餐)

評分: 味道 5 環境 4 服務 4 衛生 4 抵食 4

沒有留言: