2011年8月28日 星期日

物有所值

[source from http://www.openrice.com/]
今晚同男友提前慶祝生日
諗黎諗去, 不如去天后的 a la umai
不過事前之前上Openrice食評好壞參半咁
抱住一試無妨ge心態提半幾日打電話去訂檯
接電話ge係一位男士, 語氣有D輕佻 (或者佢係想營造親切有善ge感覺)
但都算有禮貌, 我提出指定要窗口ge位置侍應都爽快答應

餐廳位置唔算難搵 (於清風街橋底日本城及7-11旁邊, 商廈地下亦有易拉架)

我地準時7點上到去, 餐廳只有一檯客
好多靚位任得我地揀, 仲岩岩睇到日落tim
餐廳景色
餐廳景色
餐廳景觀真係唔錯, 尤其夜晚 (因為睇唔清楚前面較矮ge舊樓)
之前在Openrice見過話用Citibank卡簽帳會有95折同埋有一客小食
到我落Order ge時候同個侍應講ge時候佢話星期日、公眾假期前夕及公眾假期都冇折冇好食送
當天係星期六, 我話咁星期六點解冇?個侍應竟然話星期六係星期日ge前夕所以冇...
我覺得哩個理由唔係好合理囉huffy
不過算啦 都爭得唔遠
table setting
table setting
最後Order左 : : 西班牙純種黑毛豬臉頰肉 : : 、 : : 安格斯牛柳配香濃蘑菇汁 : : 、 : : 北海道帶子菠菜汁意大利飯 : : 及 : : 朱古力心太軟 : :
是頭一次食西班牙黑毛豬臉頰面
西班牙純種黑毛豬臉頰肉
西班牙純種黑毛豬臉頰肉
在腦入面完全冇概念ge情況下食
我個人認為這道菜a la umai做得好好食, 好嫩! 不過個味好似濃左少少
但整體已經很不錯, 配菜方面有薯蓉、車厘茄及甜椒等等
薯蓉上的和風醬都好好食!
安格斯牛柳配香濃蘑菇汁我們要的是7成
安格斯牛柳配香濃蘑菇汁
安格斯牛柳配香濃蘑菇汁
廚師真的做到我們的要求, 不太生也不太熟!
食左2道主菜之後我地已經開始飽....
北海道帶子菠菜汁意大利飯ge帶子好大粒! 同埋帶子係煎過ge, 好香, 但入面又唔會熟晒, 仲係好鮮!
北海道帶子菠菜汁意大利飯
北海道帶子菠菜汁意大利飯
不過菠菜汁不夠濃郁, 意大利飯亦嫌濕左少少

最後食ge係朱古力心太軟, 我事前經電話同餐廳說明想要寫上"Happy Birthday"的字樣
餐廳真的有做到, 可是寫得有D求其 tongue
朱古力心太軟
朱古力心太軟
同埋個心太軟, 個心唔算軟, 切開入面ge朱古力漿唔識自動流出黎
不過唔算太甜都可以接受

埋單計埋10%服務費2人合共$780
推介美食: 西班牙純種黑毛豬臉頰肉,安格斯牛柳配香濃蘑菇汁
堂食等位時間: 0 分鐘
用餐日期: 2011-06-04 慶祝紀念: 生日
是次消費: 每人約HKD390 (晚餐)

評分: 味道 4 環境 5 服務 3 衛生 4 抵食 4

沒有留言: